کدخبر:1957/20240505

16 ارديبهشت 1403

موفقیت دو دانشجوی شاهد و ایثارگر دانشگاه صنعتی اصفهان در مرحله نهایی مسابقات قرآنی دومین جشنواره سراسری شهید آوینی
در مرحله نهایی مسابقات قرآنی و هنری دومین جشنواره سراسری قرآنی فرهنگی و هنری شهید آوینی، رسول رضایی دانشجوی کارشناسی مهندسی مکانیک در بخش قرآنی رشته حفظ تک جزء و احسان باقری دانشجوی دکتری مهندسی برق در بخش هنری رشته عکاسی شایسته تقدیر شدند.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان، به‌منظور ترویج و تبیین فرهنگ شهادت و ایثار، ارائه تصویر صحیح از فضای قرآنی و دینی دانشگاه‌های سراسر کشور، تجلیل و قدرشناسی از فعالان دانشجو، ترغیب دانشگاهیان به مشارکت جدی در فضای معنوی دانشگاه؛ دومین جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری دانشگاه‌های سراسر کشور در دو مرحله دانشگاهی و کشوری برگزار شد.

دکتر سید فردین تقی‌زاده، مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان با حضور در محل برگزاری مسابقات قرآنی، سطح کیفی برگزاری و داوری این دور از مسابقات را بسیار عالی ارزیابی کرد و گفت: استقبال دانشجویان در دومین دور از جشنواره و سطح آثار، نسبت به سال گذشته رشد قابل‌توجهی داشته است.

گفتنی است؛ مرحله نهایی مسابقات قرآنی و هنری دومین جشنواره سراسری قرآنی فرهنگی و هنری شهید آوینی، با شعار ((هنر، شیدایی حقیقت است)) در چهار بخش قرآنی، معارفی، هنری و ادبی به همت معاونت فرهنگی دانشگاه شیراز برگزار شد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.